Thursday 5 May 2011

Terciptalah

Salam pengenalan..

Hari ini pepagi lagi dah dapat calling from my bro..aduhi! pasai duit tanah lagi...sabor ajelah nanti dah settle aku bayar lol..actually aku baru beli tanah sawah milik pak jang. RMXXXXX.XX banyak tu...bagi aku yang gaji kecik pensyarah politeknik macam hang...hinakah aku jagi pensyarah politeknik? what ever i can buy macam-macam dengan berkat gaji tu..hahaha. Berbalik ke cerita pepagi ini bro aku minta buat blog pasai kebun yang tengah diusahakan untuk tatapan kami. Dari kebun tu nothing sampai tahap medium proud la ni. Ada ke skala ni dalam skema jawapan..heheh!.So aku yang kurang ilmu pasai ini kena gagah jugak la buat untuk memenuhi hasratnya..Bro I try my best..Ketuk klik apa yang patut sampai terhasillah teng teng teng!!! Dusun Kecil specially dedicated to my lovely brother and  family..

No comments:

Post a Comment